Bästa kvällen på en evighet!

Kvällen igår var helt underbar. Jag hade hur kul som helst!
Det började med att pizzan kom, ca 40 min för tidigt, sen kom emlan, och vi åt pizzan. Plötsligt plingar det på dörren och jag blir helt chockad. "vem kommer nu? herreguuud, vi har ju inte gjort oss iordning än". Utanför dörren står en snubbe med en pizza... "WHAAAT?!"  Han kan knappt prata svenska, och jag försöker förklara att vi redan har fått en pizza därifrån, jag står till och med med en pizzaslice i handen. Han tycktes inte förstå ett dugg av vad jag sa, och så gick han. Jag satte mig ner igen, och så ringer det på dörren igen ca 5 minuter senare. Jag öppnar, och där står pizzasnubben och viftar med en mobil i handen. Jaha, tänkte jag och tog emot mobilen. Får prata med en annan pizzasnubbe som försöker förklara på dålig svenska att jag hade beställt en pizza till kl halv 5. Vänligt men bestämt försöker jag förklara att jag försökte beställa via internet först, men att det stod "sidan kan inte visas" då jag klickade på skicka beställning. Därför trodde jag inte att beställningen kom fram, och ringde istället. Det enda han sa var typ "det är inte kul det här, förstår du det!? Vi kan inte göra två pizzor i onödan". Jag sa att jag förstår och att det inte var meningen att det skulle bli såhär...  "FELET ÄR PÅ DIG! Inte på OSS!"  Herregud! Jag bad om ursäkt - vad mer kan jag göra? Helt darrig och knäsvag var jag sen en stund.


När vi ätit gjorde vi oss iordning. Smink, hår, kläder. Snygga blev vi, och sjöng gjorde vi!
Sen kom Sofia. Och då blev det diverse stämsång och hur underbart som helst.


Sen kom Annelie & Therese, och lite senare även rebecca & emmy. och det blev lite soffprat, abbaallsång, flaskblåsorkester och allmäna skratt! Mycket glädje, mycket galet. Skumtomtar & chips. Underbara människor, och faktiskt så gjorde det inte speciellt mycket att alla inte kom. Vi som var, matchade så bra och hade det alldeles utmärkt.





Efter lite dans och lite sång, och lite skratt och lite allmän glädje så begav vi oss till Stället, där vi hade köföreträde - boring, för just när vi kom var det inte någon kö alls. Men in kom vi, och dansade till electro utan dansvänliga rytmer, skrattade åt vita tänder i UV-strålar och dansade i laser. Suckade över musiken, drack kvällens öl, pratade med lite random people. Toaletter där pappret var slut, mer dans och höga barstolar.


Tack tjejer för en underbar kväll. Jag kunde inte ha haft det bättre (eller okej, musiken på stället hade kunnat vara liiiite mer dansvänlig, men det är det enda...)
Emlan, Sofia, Annelie & Therese. Ni gjorde min födelsedagsutgång till något alldeles underbart! Tack för att ni ville komma. Vi kör på snart igen!

Kommentarer
Postat av: alex

ni skulle ha kommit till stallyktan i stället.. var bra drag i går! :)

2008-12-20 @ 16:01:18
URL: http://infiniteexcursions.wordpress.com
Postat av: annelie

Det var rooooligt :D tacktack för kvällen !!

2008-12-21 @ 16:05:46
URL: http://annelieandersson.blogg.se/
Postat av: Emlan

Johanna...FELET ÄR PÅ DEJ!!! hahaa vilken stjärna alltså! Men pizzan var god iaf, och kvällen var super! Alla abba-uppträdanden, alla skratt! I like it!

2008-12-28 @ 00:01:45
URL: http://emlan89.blogspot.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0