"Våga prova en ny stil, bara för en kväll"

Nu har jag duschat mitt toalettgolv, kvar är bara att städa själva toaletten, handfatet och badkaret. Men det går ju på nolltid. Jag har även tänkt röja upp på golvet runtom i lägenheten, så att jag kan dammsuga och torka golvet. (Eller ska jag göra det på lördag?)  Idag behöver jag nog inte baka något, utan tårtan (och hallongrejen?) fixar jag på lördag och själva cupcakes-glasyren på söndag innan alla kommer. Det kommer bli fint. En bild kommer dyka upp på alla bakverk, när jag har dem alla samlade.


Och nu har även utgången fått sitt tema. Förfesten.
Det blir en tjejig förfest. Med temat "våga prova en ny stil, bara för en kväll".
Och det handlar inte bara om att ta ett annat linne. Det handlar
om att byta STIL. Visa den stil som ligger dold inom en.
Inte bara en assecoar, det är inte okej.
Det handlar om kläder. Det handlar om hår. Det handlar om smink.
Det är inga större svårigheter att få tag i kläder,
och det är ganska enkelt att komma på "vad man ska vara".
Visst är det väl ganska bra nu när man bara har ca 1 vecka på sig?
En invite ligger och väntar på er på facebook.

Kommentarer
Postat av: sofia

men ÅH vilket kul tema! :)

2008-12-10 @ 20:40:09
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0