07.03


och jag har varit vaken en timme redan, utan att göra någonting.
frukostplanerna står på pasta med ketchup & grillkrydda, om jag
ens pallar det. eller blir det en macka på uni?

1½ timme tidigare än lektionen börjar ska jag vara där. plugga,
kolla upp tentasalen, plugga lite mer. sen lektion. efter det en
snabbfika med alex - för att sedan plugga lite mer, innan jag
pallrar mig hemåt och kollar läget i tvättstugan, samt kirrar
disken, dammsuger och ptja, vad sägs om att skumma igenom
alla kapitel - bara lite sådär haffigt liksom?

jag är död när jag går upp kl 6.
och hela veckan har varit en sån där vecka
då jag känt mig nere, och close-to-tears hela tiden.
och ärligt talat - så tror jag inte att jag vet varför. men om
jag inte minns fel - så får jag lätt såna feelings när jag känner
mig gladare än på länge.
kroppen har väl nåt påhitt om att den måste ha balans
bland känslorna. vad vet jag.


Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0