Att tillbringa natten med någon

Jag har haft en väldigt fin helg. Utgång som ni redan vet.
Ett nattligt besök av Tobbe, som sedan åkte hem rätt tidigt,
men som sedan kom tillbaka med ostbågar och
"När lammen tystnar" + Simpson the movie. Glupsk
som jag är, så var ostbågarna slut efter en väldigt kort stund
och cola smakade väldigt gott.

Igår kom Charlotte och hälsade på också. Och jag visade
för Tobbe att man kunde beställa pizza via internet.
Han blev glad. Och väldigt imponerad.
Det blev strömavbrott igår kväll. Mitt i Singing Bee så
slocknade allt. Hus efter hus. Jag blev väldigt chockad. Vi
öppnade balkongdörren och hörde hur folk runtomkring
svor! Jag tog ett par foton för jag förälskade mig i himlen.
Tobbe försökte lära mig spela några låtar på gitarr
och så sjöng vi och det var mysigt!

Jag tycker om att sova bredvid någon.
Och att prata om allt och ingenting, i flera timmar!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0