Dag 5

För femte dagen i rad, så vaknar jag och känner att förkylningen fortfarande sitter kvar. Livat, underbart värre. Men vad gör man? Det enda jag kan göra är att dricka te och hålla mig inomhus. Dumt nog, så ska jag upp på stan idag. Mina fotoförstoringar är klara att hämtas, och jag bara måste se dem, jag är oerhört nyfiken! Och så måste jag skicka iväg kjolen jag haft ute på tradera. Present till mulin ska köpas också (Grattis kära du!!!!). Och frimärken, kuvert och några allmäna klipp-och-klistra-prylar. Jag måste ut idag! Jag vill ut! Det börjar vara drygt och tråkigt att sitta inne, för jag gör ju ingenting alls. (Dessutom fick jag veta nu, att jag ska skriva kontrakt på min blivande lägenhet!)


Min mp3 har lagt av, min kära röda...
Så nu har jag lagt bud på två snygga jävlar på tradera. Bara hålla tummarna som gäller nu...!

Kommentarer
Postat av: alex

tokyanskt grattis önskas johannas kompis! :)

2008-02-04 @ 14:30:45
URL: http://infiniteexcursions.blogspot.com/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0