Helt utan röst

Dagen ska ägnas åt hemmasittande. Jag har tillbringat natten med trevligt sällskap, åt att sjunga med jättetrasig hals, och då var det ju givet att jag skulle vakna med halsen ännu trasigare. Jag kunde inte prata när jag vaknade. Falsettrösten var ett faktum och jag skrattade hysteriskt och fult, samtidigt som jag tyckte så himla synd om mig själv - för jag kunde inte andas genom ena näsborren och allting var bara jättejobbigt.
Det som hindrar mig i mitt hemmasittande är att jag vill gå upp på stan och hämta mina foton - OM de har kommit. Samt köpa frimärken och kuvert. Jag vill köpa present till mulin. Jag vill se Fakie for nothings spelning ikväll.
Jag vet inte hur jag ska göra, omjag ska trotsa det kroppen säger åt mig eller inte...


Jag har i alla fall Ben and Jerry glass i frysen.
Jag ska laga mat idag. Har ni några tips?

Kommentarer
Postat av: mulin

Du borde vila Johanna.. Så hittar vi på nåt kul till veckan. Vi kanske kan köpa vin och gå på Satin på tisdag.

2008-02-01 @ 10:54:27
URL: http://mvp.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0