Hjärtedagen


Lektionen var inställd idag. Så istället för att gå upp kl 06.05 och knata iväg till universitetet lagom till 08 - så hade man kunnat sova, i en evighet ungefär. Men det var nog värt ändå. Jag & mulin satt och pluggade från 08 fram till 11 ungefär. Kändes som att vi fick ganska mycket gjort faktiskt.

Vid halv 12 tiden tog jag en fika med alex. Det var värt! I mängder. Det var alldeles för längesen. Och det var skönt att snacka med dig! Jag bjussar på te när du kommer och kikar på bilderna.

Just nu lyssnar jag på Miss Li. Ska sätta mig vid keyboarden en liten stund. Sen kommer Tobbe och hämtar mig. Och så blir det middag, choklad, film & kramar.
Yeah - jag gillart må jag säga!

Kommentarer
Postat av: Mulle

är ni tillsammans nu :D:D

2008-02-15 @ 00:50:36
Postat av: alex

tack för fikan! hoppas ni fick en fin alla hjärtans dag tillsammans. :)

cheers!

2008-02-15 @ 08:54:05
URL: http://infiniteexcursions.blogspot.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0