Lägenhet!!!!

Telefonen ringer och en röst säger att det finns en lägenhet på G åt mig.
Plötsligt studsar jag av lycka och känner mig inte alls nedtyngd och snuvig längre! (eller jo)
En lägenhet på väster. 37 kvm. 2900 i hyra (ca). Kök. Dusch i lägenheten.
Jag ska ringa killen som bor där nu, och bestämma tid för att komma och kola på den, gärna i helgen!

Snabba tag. Jag ringde till fastighetsförvaltningen i förrgår och förnyade min intresseanmälan.
Och nu. Två dagar senare får jag värsta förslaget!
Imorgon ska jag kolla på lägenheten. Kl 11. Spännande. Jag hoppas att den är fräsch och min kopp te. It would be nice!

Kanske finns den där Gud ibland ändå?
Haha!

Jag liksom jublar och blodet liksom rusar inuti mig. Skrattar högt för mig själv och inser att det lär ju vara fånigt att skratta så för sig själv? Funderingar på att göra stan och liksom fira lägenhetshittandet genom att köpa någon fin present till mulin som fyller år på måndag. Bra grej, bra grej. Och gå till Needle demon, och lämna "mallen" till tatueringen. 18 april ser det ut som, än så länge. Hoppas lite vagt på ett avbok!

Kommentarer
Postat av: alex

Gud finns! Jag fångade honom i en tesil för några dagar sen!

2008-02-01 @ 10:42:30
URL: http://infiniteexcursions.blogspot.com/
Postat av: mulin

Var på Väster? Och jag sa ju det, min hyresvärd ÄR bäst!! (Om det nu var han) Tss.

2008-02-01 @ 10:53:29
URL: http://mvp.blogg.se
Postat av: Elina

dusch i lägenheten? har du inte det nu??

2008-02-01 @ 19:04:34

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0