Många frågetecken

. . . jag skulle göra ytterligare en syntaktisk analys.
men alltså, jag orkar inte. på riktigt. och det känns inte alls bra.
för jag förstår inte den där analysen helt och hållet. Kommer
jag förstå den imorgon om jag inte förstår helt nu?


Många frågetecken.


Jag har haft en klump i halsen hela veckan, den har inte
försvunnit under dagen. Den sitter där, väl placerad. Och vägrar
explodera. Och vägrar gå tillbaka.


Tips på hur man motar en halsklump till ett oexisterande läge?

Och varför är jag bättre på att analysera annat än dessa meningar?
 Varför lägger sig inte irritationen jag har?
Jag kan inte riktigt lägga ner den - för samma mönster går igen,
år efter år. Ska det någon gång repas upp och låta trådar
ringla sig över marken, milslånga trådar,
för att sedan börja om på ett nytt mönster?

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0