När kyssar tar Mig till en annan värld


Om man har en person i tankarna hela tiden och ett pirr
i magtrakterna infinner sig. Om man inte kan göra annat
än att le när man ligger tätt intill personen i fråga, och fina
ord puttas mellan våra ögon och våra munnar. När man är
helt avslappnad och vågar vara sig själv och känna att
man är uppskattad som den man är - när man är i en
persons närvaro. När en lätt beröring får en att rysa. Och
när kyssar tar en till en annan värld.

Är man kär då?
För om man är det...då kan jag nu stolt säga,

Jag är kär i Tobbe!

Kommentarer
Postat av: mulin

Puss, puss, puss, puss och puss. Du är kär. Jag är kär! Ska vi dricka vin på lördag??

2008-02-11 @ 16:13:33
URL: http://mvp.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0