Om kärlek

Jag skriver mindre och mindre. Men saken är den, att jag inte vet riktigt vad jag ska skriva. Det är väl ingen som vill gå in på min blogg, och gång på gång läsa orden "Jag är kär!" Eller? För det känns som att det skulle vara ungefär det jag skulle skriva. Små ord. Förklaringar. Om kärlek liksom. Jag kanske bara har tappat bloggandan? Den har varit upp och ned förut. Så den lär ju komma tillbaka. Häng kvar folk, svik mig inte, för jag är snart tillbaka!


Ikväll:

Tobbe
Japanska kotletter
Så ska det låta
Chirre + cola
Kramar

Kommentarer
Postat av: alex

vi läsare hänger ivrigt kvar i väntan på mer spänning! för att krydda bloggen lite... vad sägs om att besöka bästa närliggande flygplats och skrika "BOMB!" i terminalen? det vore väl krydda för blogg & spänning. :)

ha en götta helg! ikväll vankas det för dillingerkonsert på fryshuset! yeha!

2008-03-01 @ 11:24:55
URL: http://infiniteexcursions.blogspot.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0