Skrattretande

Min bovärd ringde nyss. Under de två visningarna av min
lägenhet, som var för 2 veckor sen eller nåt hade varit
utan resultat. Det var inte någon som ville ha min lägenhet.
Så, nu på onsdag är det en ny visning. Och en på torsdag.
Jävla öbo. Varför ska de krångla så? Hade de inte kunnat göra
det enkelt för sig? Helt enkelt låtit mig ta över lägenheten...
Men icke. Såklart. Lite bitter blir jag. Nu måste jag hålla det städat...
Det var ju i alla fall snällt av snubben att han denna gång ringde
FLERA dagar innan. Så var det ju inte direkt sist.


Tentan...vad ska man säga?
Jag satt i två timmar. Två timmar av fem.
1½ timme ägnade jag åt sista uppgiften - den med ungefär
alla poäng. Skitsvårt.
Och nu väntar ett par veckor i ovisshet. Jag hoppas att jag får godkänt.

__

Kollar på reprisen av melodifestivalen nu. Det är skrattretande.
Jag förstår inte vem det är som väljer ut de tävlande!? Alla
bidrag är ju verkligen usla. Jag skäms om något av detta ska
representera Sverige i Eurovision. Skäms på riktigt!

__

Snart kommer tobbe, äntligen!!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Är det inte redan din lägenhet?? Eller har du ett andra handskontrakt??

Öbo har skit konstiga regler.. Man får inte "ge" sin lägenhet till nån man känner. Dock får man byta emot vem som helst bara dom inte har Öbo redan. Konstigt ju.

2008-02-22 @ 22:15:38
URL: http://papilove.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0