06.00


Kl 06.00 skuttade jag upp ur sängen, pigg som en mört (!), förmodligen inte. Smart nog hade jag lagt mobilen på databordet. Så när alarmet ringde var den två meter bort liksom. Jag var tvungen att resa på mig. Bra grej! Klockan är fortfarande inte mycket. Om en halvtimme går bussen till universitetet. Jag vet inte riktigt vad det är för typ av väder och såntdär, hur man ska vara klädd liksom. Men jag antar att det löser sig, någon jacka blir det, sen om den håller mig varm - hör inte till saken!


Jag blev bjuden till Cillas 20-års kalas igår. Helt plötsligt och spontant, jag blev jätteglad! Så imorgon på dagen ska jag förutom att göra pannkakor även dra mig upp på stan och försöka hitta någonting att köpa till henne. Svårt! :)


Idag efter universitetet ska jag åka till linde och sjunga. Det ska bli kul, väldigt kul!



Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0