Årsdagen! Och era åsikter!


Idag är det förresten årsdagen för min piercing i läppen.
Den känns inte som en lika viktig detalj i min vardag nu, som den gjorde då!
Jag borde skaffa en kortare stav, så den skaver mindre på tänderna.
Men de kostar ju, massor? I alla fall 75 kr typ, right?!

På tal om annat så har jag lite planer på att färga håret, fast samtidigt, samtidigt är jag nöjd med färgen jag har nu. (och den är färgad på salong - det har jag inte råd med!) Förutom utväxten som inte är särskilt charmig alls...
Vill även klippa håret på något nytt sätt!

Det är något sånt här det ser ut nu...
Så, säg vad ni tycker, jag vill ha massor med tips och ideer!
Både på klipning och färgning!

image20

Kommentarer
Postat av: sessan

Detsamma! ;)
kram kram

2008-01-03 @ 11:24:29
URL: http://gassa.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0