Bildresultat av dagen

Sofia kom till mig idag, vi startade dagen med att sitta i mitt kök och prata lite allmänt strunt, och hon fastnade vid min kylskåpspoesi!
Efter en stund kastade vi oss ut i snövädret och försökte hindra halkan från att rycka och slita i våra ben. Den lyckades få omkull mig en gång, och aj - vad ont det gjorde!
Tog lite bilder och frös ihjäl om fingrarna. Men några bra resultat blev det. Och jag experimenterar lite med redigeringarna.

Fler resultat kan ses på min bilddagbok. Och det kommer komma upp mer under kvällen och morgondagen! Det tar på krafterna att redigera!


image21

Kommentarer
Postat av: felicia

vilken fantastiskt fin bild!

2008-01-11 @ 16:17:56
URL: http://hantuggarkex.blogspot.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0