Den här kalendern kommer förändra ditt liv 2008


Jag kastade mig upp på stan en sväng för att träffa mulin och få Sims 2 av henne. Ja, ni får kalla mig galning. Men jag tycker att sims är så himla roligt!
Jag traskade in på Akademibokhandeln för att kika på den där kalendern som jag bara älskar. Och JA! jag köpte den. Givetvis.
"Den här kalendern kommer förändra ditt liv 2008"
Ja, det kan väl behövas!? Det var väl därför jag köpte den?!
Nya levnadsråd och "du bör" (typ) - för varje vecka. Jag gillart!

image26





Stötte på lite annat folk när jag började gå hemåt också, och herregud. DIG kan jag inte låta bli att förundras över.

Kommentarer
Postat av: Elin

Sims 2? varför skulle man vara konstig om man gillar det? så sjukt, precis som att man inte "fick" gilla britney spears förut. vem bestämmer sånt? Och precis som "dookie" skrev att man inte får gilla nora. Jag fattar inte vart reglerna om vad man "ska" och "inte ska" tycka kommer ifrån. vem har rätt att döma dig för att du spelar sims? vem? jag skrev också nåt sånt där en gång, typ "nördat med sims" men nu i efterhand kan jag tänka på att varför skrev jag det. jag är ingen nörd bara för det. jävla dumt..

2008-01-08 @ 18:52:56
URL: http://elinsord.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0