Ett ungkarlsliv ?

Jag har en skål framför mig, precis vid skärmen. En skål som är fylld av mandarinskal - för att jag äter så mycket mandariner och är så lat så att jag inte orkar resa mig härifrån när jag skalat mandarinerna. Det börjar spåra ur för mig. Jag vill inte leva nåt ungkarlsliv där majoriteten av de glas och bestick jag äger aldrig blir diskade. Ett ungkarlsliv där det enda jag gör är att sitta framför datorn. Ett ungkarlsliv där jag liksom är lite för lat för att ta tag i mig själv.

Det ska bli ändring. På något vänster. Jag vägrar bli en fåtölj-framför-datorn-potatis.
Jag ska umgås. IRL liksom. Träffa folk. Vara galen. Sluta vela angående saker och ting.


Och nu, nu jävlar ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: felicia

Jag äter också jättemycket mandariner! jag kommer bli tjock på dom.

2008-01-09 @ 16:03:57
URL: http://noyes.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0