Fri från jobb


Idag sade jag upp mig på mitt jobb. Det gick snabbt och smärtfritt, jag fick sluta redan idag. Så när jag gick därifrån var det som att allt var en dans på rosor. (Trots att jag frös ihjäl litegrann också!)
       Jag har vantrivts på jobbet ända sen i juni när jag började, jag har haft en ständig klump i halsen och magen. Men den har jag sagt farväl till nu! Nu ska jag börja leva och existera. Ägna så mycket tid som möjligt åt att fotografera och skriva! Och den 21a januari, då börjar universitetsplugget, jag ser fram emot det!

Det är nu livet börjar!
Lev det med mig!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Precis dem tar inte en på allvar. Jag har också haft det så men till slut borde dem fatta ..

2008-01-02 @ 22:40:09
Postat av: sessan

tackar ;) japp jag har gjort den själv.

Det är väldigt olika från person till person, hur man mår i övrigt, ålder osv. Jag har oxå haft perioder med så mycket huvudvärk men det gäller att tjata sej till att få piller, de tror inte gärna på en att man har så ont som man har. Pillerna är svindyra, ca 200 kr per tablett men dom hjälper!

Om det nu är migrän, vilket jag verkligen tror för du beskriver den smärtan jag alltid får på pricken, så kommer du att "växa ifrån" det. Du får nog alltid dras med smärtan då och då men ju äldre du blir desto mer sällan får man ont i de flesta fall.

för att undvika få sådan migrän attack så se till att äta regelbundet, inte vistas i för starkt ljus utan solglasögon, speciellt när det är riktigt varmt eller bitande kallt. drick något med koffein oxå när du tar smärtstillande, brukar funka mot migrän även om det bara är ipren du tar.

Oj de blev långt detta hi hi sorry

2008-01-03 @ 00:17:42
URL: http://gassa.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0