Frukostblogg



Frukost, nollsjutrettiofem; Bravo apelsinjuice

(nöjd? jag gjorde en litenliten matblogg nu!)



Jag och Rebecca ska ut och fota nu. Kommer bli en kylig fotosession, för här ska ageras modell utan jacka och sådär. Precis som jag tvingade Sofia till igår. Men förhoppningsvis blir bilderna bra. Och idag ska stativet med. Fotografens bästa vän - i alla väder, alla dygnets timmar, alltid! Dum som jag är brukar jag lyckas glömma det. Men inte nu, nej, inte nu!

Bara jag inte halkar omkull idag igen, jag har halkat nog för i år. Blåmärket på min höft / lår är gigantiskt och inte det minsta charmigt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Braa ;)

2008-01-04 @ 15:47:48
URL: http://elinsord.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0