Funderingar

Just det. Jag böt till ring i läppen häromdagen. Här är resultatet. Några har redan sett det irl!
Läppen är inte riktigt van ännu. Byte från stav till ring, det är lite skillnad på smyckets form liksom. Så det svider lite och bultar i hålet. Men det går nog över snart. Hoppas jag!


Har även lite spånerier på nån mer piercing. Men jag vet inte. Jag är riktigt sugen. Men samtidigt inte.
Tragus, tungan eller naveln?
Mest sugen är jag trots allt på tatuering. Den har jag ju spånad och klar. Det är bara pengarna som behövs!


image27     
Bilden är en sån där obligatorisk spegelpose. Troligen en av mina första. Actually!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Det var sådär mysfint att du bytt till ring. & sen är du så söt att jag vill pussa dig på kinden alldeles just nu. Jag liksom tycker om dig också.

2008-01-11 @ 00:17:33
URL: http://lyckorusimagen.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0