Hösäckscykling

Dagen har bestått av diskussion, lektion, needle demon, buss, kör, jalla jalla, buss, farbror melkers med mulin, hem.
Att gå med klackskor 13 timmar är väl inte att rekommendera, lite trött i fötterna. Men det är väl smällar man får ta, om man vet att dagen är en lång och fullplanerad dag. Hur som helst, så har dagen varit bra! Klockren och oerhört lustig!
Kolla in hur jag ser ut när jag cyklar. (som en hösäck!)

Fram mot kvällen traskade det positiva över till något mindre positivt. Jag vet inte vad som var droppen. Men det blev en såndär kväll, när man funderar på allting - men egentligen ingenting. Och detta abstrakta allt eller inget - gör att man bara vill gråta, i timtal. Men det känns ju fånigt. Jag fick nöja mig med ett telefonsamtal. Kanske talade det mig till rätta.

Nu ska jag sova.
Imorgon ska jag (kanske) träffa erica och gå lite på hindersmässan.
Sen ska jag träffa mulin och köpa present till cilla.
Sen ska jag hem och göra mig tjusig inför kvällen, då det bär av mot cillas 20-års kalarre. Ska bli himla kul! :D

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0