...och endast tomten är vaken

Är det jag som är tomten?
Det känns som att min lägenhet är den enda som släpper ut ljus i mörkret nu när kl är 02.49. Överallt runtomkring är det nersläckt och alla ligger och sover sött i sina sänger. Jag borde göra detsamma. Jag förstår inte varför jag sitter här, till vilken nytta? Jag försöker mig på smågrejer i photoshop - men på en gång när det blir ett litet fel (som man kan rätta till hur enkelt som helst!), då stänger jag ner bilden jag håller på med, helt. Idioti av allra högsta grad. Omotiverad? Brist på inspiration?
På söndag ska jag och rebecca ut och fotografera igen. Äntligen. Det är stunderna jag brinner för! Denna gång ska jag fotografera rebecca det första jag gör. Innan fingrar och själ frusit till is av kylan.


Nu ska jag lyfta bort alla CSN-papper som ligger i min säng, och jag ska placera dem någonstans där de inte slarvas bort av mig. Jag är rätt duktig på sånt där.


Alanis Morisette är bra förresten. Grymt bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack! :) & du, nästa gång ska du säga till! verkligen om det är en tant! :D hehe jag ska också försöka att säga till. Vi får se.. ;)

2008-01-10 @ 07:45:22
URL: http://elinsord.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0