Stockholm


Jag var i storstaden med mulin igår. Jag gillart.
Pluggande & kanelbulleätande på bussen,
plötsliga upptäckanden av gatunamnen från monopol,
4 st indiska, världens största portion mat på
kungshallen, väldigt mycket rea, Görna Persson,
u-sväng, bli jagad av en trupp högvakter (är det så
snubbarna vid slottet heter?!) pengar rann iväg,
snubbar som trixade vid plattan, Ben and Jerry-glass
på centralen, underligt samtalsämne och jag skrattade
högre än på länge och mulin är störtskön!
Tobbis hämtade mig vid bussen. Jag slapp gå.
Underbart!!!

Bra dag. Mycket bra dag! Tar gärna en sådan igen!
Jag vill åka utomlands <3


Snart blir det universitetet. Göra klart den där uppgiften, som var svårare än jag någonsin kunnat tro!
Sen ha lektion. Hoppas att jag inte somnar.
Efteråt ska jag & mulin köpa en ost att dela på. Och oboypulver.

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag vill också åka utomlands :D

2008-01-29 @ 10:35:19
URL: http://BROWNY.blogg.se
Postat av: eeelin

ooh, är det nåt på gång mellan dig och
han Tobias? :)

2008-01-29 @ 14:19:56
Postat av: alex

inga problem att hålla sig vaken så länge man inte har föreläsning i aulan... för sköna stolar helt enkelt. ;)

2008-01-29 @ 20:04:19
URL: http://infiniteexcursions.blogspot.com/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0