Tack "gud"

Jag är helt varm. Det ångar om mig. Och jag är så jävla förbannad!

Grejer (som internet), ska inte sluta fungera bara sådär! Mitt internet lade av igår eftermiddag, bara helt plötsligt. Jag tänkte att det bara var någon störning någonstans - att det skulle fungera igen om några timmar. Jag väntade. Och väntade. Och väntade. Inget internet... Jag gav upp. Nu på morgonen ringde jag till comhem, det första jag gjorde. Kundtjänsten SKA kunna sin grej. Det bara ÄR så! Jag ringde, sa att jag inte kunde komma in - men att om jag uppgav det och det numret som står på modemet så kanske det kan funka igen, för det gjorde det en annan gång. Men den snubben jag pratar med skrattade nervöst och tog bara det ena, sen sa ahn att det skulle skicka ut papper om lösenord och crap!

Jag vill inte ha lösenord och crap - det har jag aldrig haft förut - jag vill bara att det ska fungera!!!!!!
Jag ringde upp comhem igen. Fick prata med en hur trevlig tjej som helst. Hon letade fram saker och ting, och kunde sin sak. Hon kom fram till att den personen som abonnemanget står på - hade sagt upp abonnemanget. UNDERBART - tänkte jag då. Människan har fattat fel, trott att det är tre månaders uppsägningstid - trots att det bara är en. Och av någon idiotisk anledning hade comhem sagt upp abonnemanget med omedelbar verkan. Idioter! Så på den vägen var det. Jag kräver en fungerande internetexistens. Så vad skulle jag göra? Jag ringde upp igen!

Hej, jag tänkte teckna abonnemang hos er.... Helvete!  Det där med prova-på pris i tre månader - nej, det existerade inte. Så nu har jag tecknat TVÅ mbit bredband (jag hade ÅTTA innan - GRATIS!!!!) - för 259 jävla kronor, varje månad. Att jag hatar comhem just nu. Är så frustrerad så jag bara vill gå sönder. Och ja - jag är irriterad på övrigt med. Men det här var liksom Det. Det som fick nån bägare att rinna över.


Fruktansvärt irriterande. Fruktansvärt!
Kul. Nu går jag miste om 259 kr i mitt sparande, i min budget.
Tack gud - eller vad fan det nu är!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0