Tävling

Jag fann en mycket spännande tävling på Marias lilla blogg
Det mest lockande var inte allt det rosa jag såg, utan det var den mängd av Geisha jag såg som fångade mig och fick sockersugsblodet att rusa lite extra.
Jag har aldrig riktigt haft turen att vinna prylar. När jag var fyra år och gick på lekis, då "vann" jag den lappen där det stod att JAG skulle ta Askungens hand när hon kom till vårat lekis, och jag skulle leda henne in till "tronen" som vi klätt i silver (aluminiumfolie). Jag har vunnit småsummor på triss, typ 25 kr, och på femman-lotter. Häromkvällen satt jag och ringde in till Nattliv och hade ungefär inget liv. Men vem vet, någon gång - någon gång kanske man har tur!



Kommentarer
Postat av: M A R I A

Kul att du är med :D och man vet ju aldrig.. alla har ju samma chans så någon blir ju minst sagt överraskad eller glad :) lycka till!

2008-01-19 @ 16:48:05
URL: http://mariiaa.webblogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0