Dåtid, nutid, framtid!

Någonstans utanför tutar en bil i evigheter, gång på gång, och varje gång --- en evighet. Det är irriterande, drygt och rent allmänt hatar jag ljudet av biltutor.

Träffade Marielle idag, och det var inte igår. Så det var väldigt kul, uppiggande och trevligt. En smoothie på Supreme, jakt på skinnjacka, rundtur för att jämföra pris på septumpiercing. Prat om dåtid, nutid och framtid. Det var bra. Och jag hoppas vi ses snart igen!

Nu ska jag göra iordning knapriga pommes åt mig. Göra min lilla ketchupblandning. Dricka saft och fundera på om jag ska spendera den där tian jag hittade i botten av min väska, på något så onyttigt som en chokladbit --- trots att jag har hallonmuffins kvar, och möjlighet att göra fler om jag vill det. Jag ska vända på tanken och fundera på om en dricka är ett vettigare köp, eller om det allra vettigaste är att hålla sig till saft, vatten och inte gå ut liksom!

Kvällen består av fotoredigering från min och Sofias lilla tur. Kanske laddar upp något mer här.


Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0