Disa & Rebecca

Jag hittar inte sladdarna till keyboarden, skulle vilja kunna det där med att spela gitarr. För just nu vill jag verkligen sitta och spela & sjunga, för att liksom glömma bort allt annat en stund. Godiset var gott, en stund. Men inte längre. Nu ska jag ta fruktsoda med lime, jag borde försöka sova tidigt ikväll, skulle vilja sova bort morgondagen, och dagen därpå. På fredag ska jag träffa min syster, och vi ska hem till mamma och pappa, så fredag-lördag kan funka. Men resten, jag vet inte?! Och febern tar vid igen känner jag, varm-kall, om vartannat.



Jag lovar, det kommer gladare inlägg!


Disa, du är för övrigt en så himla fin person.
Och det är även du Beccygirl.
Ni är värda hjärtan! <3

Kommentarer
Postat av: disa

grejen är ju den

att det är du och rebecca

som är fina :*

2008-07-01 @ 22:54:14
Postat av: karin

Haha, jag jobbar på ett av labben på Korsnäs. Och där ska jag ta prover på Lut, som är en frätande vätska som man har när man gör den där pappersmassan (har inte så jättestor koll på vad den just gör :P). Så när jag tar proverna, så måste jag gå in i själva fabriken där sakerna finns och fylla på mina små burkar :P och på ett av ställena så "kan" det läcka ut svavelväte. Men det har typ inte hänt på jättelänge men man blir lite skakig när det bullrar och pyser överallt där man går :(. Och så blir man ännu mer nojig när man ska hålla koll på sitt larm man har och larmet i lokalen :P I alla fall jag som egentligen HATAR/rädd för allt med stora maskiner att göra :P



Men sen så går jag i alal fall tillbaka till labbet och gör lite prover på mina vätskor och på ett pulver som kallas Mesa :) Haha, låter inte så roligt kanske, ganska enformigt men ganska kul med :D



Som tur är så tar min "runda" kanske 20 minuter så jag är inte där så länge varje dag :P

2008-07-02 @ 08:56:14
URL: http://kaboff.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0