En kväll med fruktsoda & lime

Fruktsoda med lime och jag lyssnar på nostalgimusik ála (hur man nu stavar den grejen) You're the inspiration. Vet inte varför, men jag har blivit förälskad i den låten. Och jag blir så glad på mig själv för att jag funnit den där delen av mig som kan klura ut små stämmor till i princip alla låtar. Det är så kul! Och jag undrar var den delen av mig befann sig när jag gick mitt kära estet-musik på gymnasiet, när jag fick betyg för såna grejer. Jag är sugen på att sjunga och spela keyboard, men har inte hittat kablarna ännu. Är även sugen på att fota, men vet inte var, vad eller någonting. Mamma ska låna my dear Nikon på hennes och pappas semester, så jag tar med den imorgon, undrar när jag ser den härnäst!

Vad gör ni ikväll?


Idag, har jag och Tobbe varit tillsammans 5 månader <3

Kommentarer
Postat av: Natta

ursäkt? hon satt och ljög rakt i ansiktet på mig medan hon LOG. fy fan vad jag hade lust att hoppa på henne. Jag skulle väl inte vara glad inom mig om jag grät i 1 timme. Det är ju ett hemskt beteende.



jo men de var gratis förut men eftersom många som anmälde sig hos dem för att göra tenta tidigare år men aldrig dök upp så blev de trötta på studenterna så nu tar de avgift. Men man ska ju inte ta så mkt. Det är inte mänskligt. Jag åker den 31 juli så SNART :D längtar som bara den!

oj vad fort veckan har gått :D jag mår bara bra just nu, dock så hände en annan sak på jobbet med samma kvinna som jag kommer att skriva på bloggen :)



haha tack, jag är inte nöjd med näsan. Den var finare direkt efter operationen men nu, nej :/



haha nej jag har ej pojkvän ;D singel å glad. Jag menade den unga killen som började på jobbet dagen efter mig :D alltid trevligt att tala med han men har inte riktigt haft tid de senaste dagarna.



vad mysigt. själv ska jag kolla på ghost whisperer kl 21 :)

2008-07-03 @ 20:22:57
URL: http://nathalie.devote.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0