Gina-tricot-jeans-vänlig

Och ja, anledningen till nyttighetsveckorna jag planerar, är att jag måste få bort det överflöd av kropp som godis, chips och dylikt satt. Mitt mål är att komma i mina underbara jeans från gina tricot (de enda jeans jag äger och har, och gillar!) som jag utan problem kom i i februari. Jag ska inte ens nämna hur pass för små de är, det blir bara pinsamt för mig. Det räcker med att säga att min kropp ska bli mer gina-tricot-jeans-vänlig.

Idag har jag jobbat och slitit och fått ont i nacken och fått veta att jag imorgon ska lära mig nya maskiner. Där det krävs noggrannhet, och det är ju kul att chefen tror att jag kan klara det bra! Jag hoppas fortfarande på förlängt under hösten.
Jobb imorgon, och jobb en stund på lördag. Lördagen innebär en himla massa OB. Har ingen aning om hur mycket, men jag har hört att det är en hel del..! Och efter jobbet på lördag ska jag träffa elisabet och mormor.


Jag är fruktansvärt sugen på att resa. Åka någonstans där det finns sol och klarblått vatten, bara slappna av och existera, med en god drink i handen. Nog för att det är sol här för tillfället, men den har jag ju inte en chans att njuta av, pga fabriksjobb, och inte ett enda fönster i normal höjd.

Jag blir även mer och mer sugen på att äga en katt. Detta pga elin som skriver massa om sin katt och om hur fint det är. Jag blir en aning avundsjuk!

Kommentarer
Postat av: mulin

Köp en katt!

2008-07-31 @ 14:59:17
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: mulin

Men köp en om du vill ha en, tycker jag.



2008-07-31 @ 15:41:21
URL: http://apoetry.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0