Igelkotten

Åh, den där igelkotten jag och Tobbe såg häromdagen, jag kom att tänka på den nu! Så himla söt. Jag har inte sett en igelkott på säkert 10 år, och nu såg jag en. I stan! Och grannens katt. Som jag småpratar med från min balkong till deras balkong. Jag tror den katten gillar mig!

Nu ska jag plocka upp lite kläder från golvet. Sen sova! Min älskade kommer hem imorgon pga olika orsaker! Ska träffa honom en snabbis - hoppas jag!!! Men ändå åka ut till föräldrarna, träffa min syster en sväng! Åker tillbaka till stan på lördag. Och då ska jag ta hand om min fina!

Kommentarer
Postat av: Elin svarar

Tack! Och ja, du får börja med något du med :p

2008-07-04 @ 09:06:29
URL: http://detweiler.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0