Nolltrenollnoll

Okej, klockan är nolltrenollnoll och snart kommer det börja ljusna. Vad gör jag? Jo, jag är vaken --- kan liksom inte somna om. Jag är paranoid och blir snart galen av att inte höra något ljud från min telefon. Dessutom fryser jag - inombords. Vissa saker suger!

Har hört porten slå två gånger, båda gångerna har jag spetsat öronen för att höra om nyckelskramlet leder till våran dörr. Men nej, inte någon av gångerna. Sitter och funderar på om jag ska sätta mig på balkongen med en filt och varmt té. Kommer ändå inte lägga mig förrän min mobil har gett ifrån sig ett ljud. Förmodligen blir det en natt helt utan sömn --- men såna är säkert också nödvändiga ibland.

Kommentarer
Postat av: Natta

jag kan berätta till dig senare. väntar på ett samtal så får se om jag får det under dagen.

tack :)



vilket håll kommer ni ifrån? söder eller norr mot sthlm?

2008-07-19 @ 08:45:37
URL: http://nathalie.devote.se
Postat av: Natta

jag har det helt okej, mår fortfarande lite dåligt men det är bara för att jag inte åt på många timmar plus att jag blev så sur på restaurangen och jag får inte bli sur eller uppretad och irriterad och allt sånt. Då krånglar min mage.

2008-07-19 @ 08:50:44
URL: http://nathalie.devote.se
Postat av: dookie

den där känslan känner jag igen, om det är vad jag tror det är du skriver om ;/

2008-07-19 @ 10:34:43
URL: http://dookie.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0