Om det där med att glida ifrån vänskaper

Det känns som att jag glider ifrån folk. Det är inte frivilligt från min sida, jag har ställt den vanliga lilla frågan "en fika snart kanske? vore kul att ses". Men varken du eller du eller du har nappat. Jag vet inte vad det beror på? Har jag blivit tråkig? Har jag blivit ointressant? Oavsett vad så saknar jag er och vill umgås med er.

Jag blev hur glad som helst när Sofia frågade om fototuren, och jag blev hur glad som helst när Marielle frågade om en fika. Ty de båda var det evigheter sedan jag umgicks med. Men det visade i alla fall att de sänder en tanke till mig då och då, och det gör mig glad!

Det känns som att efter studenten (2007) så har folk kommit och gått. Mest gått, man har tappat kontakten med folk pga att de har flyttat till olika ställen and stuff. Jag gillar inte riktigt det. Men nya har dykt upp, man har nått en djupare vänskap med en eller ett par stycken - kändes det som. Var är ni???

Picknickar, caféer, musikutbyten, vin, prat om allt och ingenting, bokstavskex, piano&sång...

Kommentarer
Postat av: Natta

åh vad mysigt!

hahaha okej det låter som ett riktigt tråkigt program ;D men men.

2008-07-18 @ 20:48:13
URL: http://nathalie.devote.se
Postat av: Natta

haha vad söt du är. jag är hemma men det kanske du redan vet om ;D

2008-07-18 @ 21:31:14
URL: http://nathalie.devote.se
Postat av: dookie

svar: oj vad många kommentarer haha! tackar. jo jag tror förra året var sista buller nånsin :'( naej, det är inte mina katter, mammas. men en av dem kommer troligen bli min, hihi

2008-07-18 @ 21:52:20
URL: http://dookie.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0