Storyn om the psykfall

Igår var det drama i trapphuset, Tobbe envisades med att ha första tjing vid titthålet, så jag vet inte riktigt vad det var som hände. Men ikväll tog fortsättningen vid. Och jag kastade mig mot titthålet. En tjej i rosa kvinna och en påse från systemet satt utanför grannens dörr. Ryckte i dörren, öppnade brevinkastet och lät det stängas med en smäll. Ordet "Idiot" hördes och jag och Tobbe fightades om titthålet. Plötsligt plingar det på...! Och vi får höra en story om att hennes killkompis som bor där inne är stendöv och hennes ex är ett psykfall, så det satt en spik på insidan av låset, för att the psykfall hade nyckel till lägenheten. Och så vidare, och så vidare.

...och plötsligt var det jag med mina smala handleder, som stod där med en galge genom brevinkastet och famlade efter den där spiken. Jag hittade den inte.

Det är spännande att bo i stan. Det är spännande med grannar --- de kan vara av lite olika karaktär om man säger så.

Har era grannar något spännande för sig?

Kommentarer
Postat av: Natta

egentligen kan jag inte välja det men jag sa till chefen att det bara är onödigt att komma om folk ändå inte kommer när det är sol ute :D så han sa okej!



tack :D god natt. kram

2008-07-25 @ 22:39:04
URL: http://nathalie.devote.se
Postat av: STYLE AND THE CITY . COM - PARIS

hi from Paris Stylish girl



as i am used to on friday, i visit my former and new friends before i go to sleep (it's 4.00 am in Paris) to alert them that they might enjoy and be inspired by my last Paris street style photo reportages :



Parisian girls are so stylish and beautiful this summer. You can appreciate them at www.styleandthecity.com



I wish you a great evening and hope that i was not intrusive



cheers from Paris



Kamel

STYLE AND THE CITY . COM - PARIS

2008-07-26 @ 05:11:20
URL: http://www.styleandthecity.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0