4 månader

Fyra underbara månader med en underbar människa! Jag tror knappt det är sant, JAG liksom? Men jag är glad, jag är lycklig, och Tobbe får mig att le gång på gång. Älskar dig min fina!




En dag i solen på en filt vid tegnerlunden. Jag & mulin, vindruvor & singoalla. Läskiga barn. Världens bästa solplats. En liten glasstur hemma hos mig, och sen ut igen. Då var solplatsen upptagen av en irriterande kvinna som inte satt still på sin filt en minut, hon reste sig - rökte - gick omkring. Satt - reste sig - famlade med mobil. Osv, osv. Sen kom Jenny med glass. Och det var prat och trevligt. Efter några timmar kom Tobbe förbi och vi vandrade sedan in på Lövstahallen för att köpa allt till käket!

Bra dag. Och jag gillar läget! Min rygg är rosa/röd med charmiga märken efter snörningen på bikinin. Och nacken är vit - hur jag nu lyckades med det, inte allt för vackert! Men jag är nöjd, hoppas det rosa/röda övergår till brunt!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0