Bara ingenting

Mix Megapol börjar sända massa prat om Arvika nu, funderar på om det är dags att övergå till att lyssna på egen musik i mobilen. Jag vill slippa höra ordet Arvika så gott det bara går, kanske känns den här veckan litelitelite lättare då...!? Dagen har varit sämre än sämst, tårarna flödade imorse och klumpen i halsen befann sig på sin plats under jobbtimmarna - som gick hur segt som helst! Trodde aldrig att jag skulle få gå hem. Och självklart har jag bränt mig igen - precis intill stället jag brände mig på i fredags. Min arm kommer vara sönderbränd innan veckans slut. Värken i rygg&nacke finns, och det börjar även kännas i handleden igen, dessutom är en blåsa påväg att placera sig på min tumme och det känns inte alls särskilt bra!

Jag är rädd att jag inte kommer kunna sova särskilt bra den här veckan. Det enda jag vill är att kunna sträcka ut min arm på natten, och känna att min kärlek ligger där intill mig. Det kommer jag inte kunna göra nu, så jag fasar lite inför att lägga mig. Troligtvis kommer Charlotte någon dag i veckan, eller någon kväll i veckan, och tar hand om mig, så slipper jag vara själv i alla fall en natt. Varför kan inte en vecka gå på ett fingerknäpp?

Kommentarer
Postat av: mulin

Vad jobbigt att det är SÅ jobbigt. Jag tyckte det var lite tungt när Peter åkte till Hultsfred men samtidigt kändes det skönt att han var där. Hoppas det blir bättre.

2008-07-01 @ 11:21:24
URL: http://apoetry.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0