Blodfärgat

Okej, Tobbe har åkt till Arvika - kommer hem om en vecka!
Jag ska snart jobba, TIO timmars tankeverksamhet och smärta i fötter.
Jag är världens mest paranoida flickvän som gråtit floder idag och är röd och plufsig i hela ansiktet, och känner mig förjävlig som bara gråter och gråter.
Jag kräks när jag gråter mycket. Jag vet inte hur hälsosamt det är att det ser en aning blodfärgat ut.
Jag ska koka couscous till min ynkliga sallad. Jag kommer inte kunna sova i natt.


Jag längtar till söndag!

Kommentarer
Postat av: nilo

men gumman:( <33 det går nog bra ska du se, han kommer inte göra något dumt. försök tänka på annat så gott det går. ta hand om dig själv och försök få tankarna på annat håll... tycker synd om dig dock, vet precis hur det där känns! säg till om du vill ses någon dag för att fördriva tid och se någon film o mysa bara. KRAM

2008-06-30 @ 22:12:01
URL: http://nilossecret.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0