Ett urtrist faktainlägg

Vi invigde grillen igår, det blev verkligen hur gott som helst! Idag ska vi troligtvis grilla hamburgare. Så det känns som att sommaren kan bli fylld av grillad mat, och det är ju verkligen inte helt fel!

De tre veckorna jag skulle jobba har utökats till 4 veckor, kanske 5. Jag börjar på måndag och kommer inte veta alls var jag ska ta vägen. Men det känns skönt att ha ett par veckor extra att jobba!

Midsommar? Ser rätt tomt ut tror jag. Kanske ska ut till mamma & pappa över fredag-lördag, beroende på om Tobbe ska ut eller inte.

Nu: OC + lite godis. Den stora frågan är bara; varför köpte jag inte några fler sorter? Well, för sent.

Hur ser eran midsommar ut?

Kommentarer
Postat av: Ayla

Vet inte vad jag ska göra på midsommar än! :S



Hanky Panky erbjudande & tävling på min blogg!

2008-06-18 @ 17:24:38
URL: http://aayla.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag ska vara hemma på dagen, sen ska jag över till grannen (Ema ^^) när kvällen nalkas :)

Hoppas på att Erik kommer dit :D, det var jättelängesen man såg honom

2008-06-19 @ 12:27:52
URL: http://www.nordfeldt.blogspot.com/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0