Mix Megapol

Mix Megapols morgonprogram får mig att stå ut lite lättare. Det är musik, det är prat och det lockar till skratt ibland. Sånt tycker jag om!

Igår hörde jag låten Im yours (Jason Mraz) spelas hur många gånger som helst, därför bestämde jag att jag under dagen idag, skulle räkna antalet gånger jag hörde den. Besvikelsen var ett faktum. Jag hörde den bara 2 gånger. Och jag hör den gärna fler, för jag tycker verkligen om den, det är skönt gung!

Någon snubbe fyllde 50 idag, så det bjöds på tårta. Tänk om varenda dag kunde avslutas på det viset...då skulle jag vara fet, men en aning gladare!

Kommentarer
Postat av: jayne

ja dne låter än toppen....

Tycker också om när msuik varvas med prat o skratt..man kan lyssan lite i bakgrunden...lätt så där..

Ha en bra kväll

2008-06-25 @ 16:32:10
URL: http://jayne.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0