Piqnique

Gårdagen startade med att möta mulin och cykla upp till stan, köpa gazela, cykla till ica, köpa piknickstuff.
Det var jordgubbar, gröna plastmuggar, tom&jerry-kex, baguetter, potatissallad & creme bonjour. Det var filtar & en tennisboll.
Det var jag, mulin, beccygirl89, sandra, disa, tilly, emmy. Det var Piqnique - den lilla figuren som befann sig i tom&jerry-paketet, han döptes med potatissallad. Det var Disas härliga skratt och blickar mot dörr 25A. Det var vin + sockerdricka i gröna plastglas. Det var knägång av Rebecca & Tilly.
Det var en fin dag. En blåsig dag. Första kvällen på länge som jag tog på mig en långärmad tröja. Jag blev inte allt för långvarig i piknickmyset, pga sömnbrist och allmän seghet.



Kommentarer
Postat av: disa

puss

2008-06-11 @ 21:11:31

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0