Tapetsering; klar!

I fredags kom Tobbe och Emlo hit när Tobbe var färdigtatuerad (och det blev kanonsnyggt!!!). Vi drack lite alkohol, lyssnade på nostalgi och pratade. Efter några timmar bar det iväg mot pasta, där det blev en öl, och sedan missförstånd. Och jag var trött, det var ju kvällen efter min 4timmars sömn. Och det blev en klump i halsen. Jag och Tobbe gick hem och klumpen fanns kvar. När vi kom hem bröt det ut, och Tobbe är helt enkelt världens bästa pojkvän!

Under gårdagen var vi utan internet, vet inte riktigt vad det var... Vi körde onlinepizza och kramades, och det var fint!

Idag var det dags för tapetsering av hallen. Sista rummet. Äntligen. Det blev skitsnyggt det med, trots en del komplikationer som t ex att huvudbrytaren smällde till och lämnade oss utan el. Och jag hade hjärtklappning en stund efteråt. Något som heller inte var bra var att Tobbe fick känna smärta i den nygjorda tatueringen, två gånger.

Nu är jag mest helt matt, och det här inlägget var nog det sämsta ever. Jag är jättesugen på revbensspjäll och kyssar!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0