Boknörd

Nog trodde jag väl att jag var mer boknörd än så!?








Well, dagen har bestått av ett ömmande hål i läppen, med blod.
Universitetet - skratt som tvingade mig att ha munnen så öppen
det bara gick (minns inte vad skrattet var åt). geisha. semla & grynet.
Skrev på reklambild. Grymtande röst - ungefär som den mörka
rösten som dyker upp i slutet på denna video. Lunchlasagne på
Bara Vara, med mulin. Vitlöksdressing. Supremefika och smoothie
med sugrör, tillsammans med Tobbis och Emlo. Timmar! Kaffedrickande,
på Tobbis speciella lilla sätt. (Det var snäppet godare så). en
människa som älskade sig själv lite för mycket, och hade väldigt,
väldigt högt hårfäste. Ica - mötte Rosita & Johanna från VM. Jag
saknar Rosita, och vi bestämde lite vagt att hon, jag & Nilo måste
styra nåt, snart! handhållande och still no kisses. Jag går under!

Nu ska jag äta glass med varma hallon. Eller med kalla hallon
& blåbär.

Imorgon är det universitetet igen. Och på torsdag får vi hemtentan,
så då ska jag börja med den. Lovely, huh?

Kommentarer
Postat av: dookie

svar: hahaha ja-a

2008-03-25 @ 23:23:52
URL: http://dookie.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0