Charmigt

Snön trillar virvlande och lätt ner från himlen,
och jag vill verkligen inte ha snö. Det är mars,
det ska vara vår, sol, lätta jackor. Ingen snö!
Men det är visst någon som inte håller med mig.

Gårdagen innehöll inga kyssar, bara näspuffar
och det var inte alls samma sak. Jag är bitter
på mitt hål i läppen som kände för att bli
infekterat eller vad det nu ska kallas. Well, det
har börjat blöda och vara ifrån det nu, så det
är väl på väg att läka. I guess?!

Nu är det dags för uni i 3 timmar. Textanalys.
Förmodligen avlider jag lite smått. Jag fryser
nu, och Tobbis ligger och är söt där han sover.
Eftermiddagen blir fika med Tobbis & Emlo.

Snön har börjat falla mer okontrollerat nu,
it sucks!


(Visste ni att det är möjligt att andas med
öronen?)

Kommentarer
Postat av: Elin

Till Johanna: Diska är något jag skulle kunna betala någon annan att göra, helt på fullt allvar alltså! Städa också för den delen. Det måste jag kolla upp!!

2008-03-25 @ 21:26:53
URL: http://detweiler.blogg.se
Postat av: Mulle

har du gjort en ny piercing eller vadå?

2008-03-29 @ 18:17:18

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0