Det kan du skriva upp

"Jag vet att du älskar mig!"   - jag.
"Ja, det kan du skriva upp!"  - Tobbe.

Och nu är det uppskrivet. Här. Och jag älskar honom.


Idag har jag varit på Maxi stormarknad för andra gången i mitt liv. Handlade revbensspjäll, tzatziki, chips & cola till kvällen. (och en chokladbit). Vi har nu frossat i revbensspjäll, och det var hur gott som helst. Och jag, jag är helt enkelt väldigt mätt. Nu är det dags för melodifestivalen. Spännande. Blir det något bra uppträdande idag? Jag står fast vid att The Ark förra året - var helt klockrena!


Imorgon, imorgon ska jag (kanske) uppdatera, på riktigt!

Kommentarer
Postat av: mulin

Jag vet faktiskt inte vad Lykke Li kostar...! Jag hoppas att det inte är så dyrt.

Själva Melodifestivallåtarna är så dåliga. Men jag tycker om Kristian Luuk och Björn Gustavsson.

2008-03-01 @ 20:53:46
URL: http://mvp.blogg.se
Postat av: Rosita

Heh! :D
Förhoppningsvis så blir det en del Paint nu framöver! För din skull ska jag försöka få in mer tecknat (;

2008-03-03 @ 11:20:28
URL: http://skarocksteady.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0