Kärleksabstinens

Okej, okej. Kalla mig ett fån. Ca 15 nätter tillsammans med den jag älskar.
Nu är jag hemma hos mamma och pappa i skogen. Plötsligt ska jag spendera
två nätter för mig själv - eller ptja, dela rum med systern min.
Men jag kommer inte vakna upp intill en morgonvarm kropp, jag kommer inte
få, och heller inte ge en trött godmorgonkyss, jag kommer inte sjunga Pink Floyd - låtar
med min kärlek. Och vi sa hejdå idag, det var det svåraste hejdå;et jag sagt på länge.
Och ändå är det bara EN hel dag vi ska vara ifrån varandra, för vi ska ses på söndag.
Jag tror jag blir känsligare när jag är kär. Och ögonfukt var ett fånigt faktum som jag inte
kunde göra någonting åt. Men, vi ses i alla fall på söndag - det känns jättebra.

Kanske tänker han på mig nu. För vad var det man sa om hicka när man var yngre?

"Hickar du, så tänker den du tycker om på dig!!!"
Jag har hicka, en ihärdig sådan!

Nu ska jag läsa Världens bästa citat om böcker. Sen ska jag kasta mig över
texteanalysen samt det muntliga som ska framföras på måndag!

Vad gör NI en kväll som denna?

Kommentarer
Postat av: alex

jag har lagat sushi med polarna och druckit pilsner här på grankotten.. bloody sweet. :)

2008-03-08 @ 02:15:12
URL: http://infiniteexcursions.blogspot.com/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0