Om tentan...

Vad ska sägas? Den där Ulf... han väntar till allra sista sekunden med att ge oss resultatet på tentan. Imorgon är det tre veckor - precis. Så i tre veckor har jag nu gått och varit oroad. Kollat studentmailen flera ggr om dagen. Något besked? Nej!

Well, dagen består av jobbmässa. Jag har skrivit ut 20 cv.n som jag ska dela ut till höger och vänster, och hoppas att någon vill ha mig i sommar. Jag behöver att någon vill ha mig i sommar!!!

Nu; soppa, sminkning, telefonsamtal, titta på tobbe som sover!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det ska bli så himla roligt att få hem Borro! Äntligen. Som jag tjatat :) Men varför skaffar du inte en liten katt för då? :)

2008-03-13 @ 16:12:34
Postat av: mulin

Jag blir fan galen... jag vill se tentan nu

2008-03-14 @ 12:24:54
URL: http://mvp.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0