Potatis & purjolökssoppa

Jag har velat ha soppa jättelänge, potatis & purjolökssoppa. Jag skulle tro att jag har tjatat om det med ett flertal personer ca 2 månader, om inte mer? Nu gör jag i alla fall soppa. Mina ögon tåras av att skära purjolök. Är det normalt? Eller är jag överkänslig?

Textanalysövningar på lektionen idag. Skitsvårt. Jag fattade väl ungefär inget.
Och så fick vi en ny uppgift, som jag säkert inte kommer förstå. Men det är ett senare problem. Typ kvällens! För jag tänkte vara duktig, försöka börja med uppgiften på en gång, istället för att skjuta upp...

Imorgon ska jag och Tobbe se esteternas föreställning i linde, spännande! De kan väl knappast vara bättre än vi var??

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oooh, vad kul att du ska komma och titta :D och vi är bäst :P

2008-03-12 @ 18:08:52
URL: http://Birfir.blogg.se
Postat av: mulin

Åh, vill också äta soppa.

2008-03-12 @ 22:58:11
URL: http://mvp.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0