Beväpnat rån

Mulin, du har så rätt så. Vi bor i ett riskfyllt område.

http://www.na.se/artikel.asp?intId=1337900&wpa=unga-och-bevapnade-ranare-jagas-kring-baronbackarna


Artikeln börjar med de här raderna:
-   Det var ett regelrätt rån där en
av gärningsmännen satte en stor
jaktkniv mot halsen på kassörskan
och tvingade henne att öppna
kassaskåpet, säger vakthavande
befäl på Örebropolisen.
Värt att nämnas är att den här butiken som det talas om i artikeln är "min" lilla butik,
ca 2 minuter hemifrån mig. Det känns så tryggt när man hör talas om att det varit rån
där. Och att en "stor jaktkniv" användes... Vad händer med ungdomarna egentligen?

Kommentarer
Postat av: Anna

men vad hemskt! :( Jag brukade ju handla där ibland... usch! Man fattar inte riktigt hur dom tänker...

och jag som ska jobba som expedit i sommar x( läskigt

2008-05-30 @ 14:53:10
URL: http://nordfeldt.blogspot.com/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0