Vad som händer idag

Duschstrålen ska få dränka huvudvärk och jag ska tänka i Miss Li mönster. Det ska sjungas om kärlek som gör så att jag inte behöver bli hög på piller. Visserligen har jag aldrig blivit hög på piller, ens utan kärlek. Men det låter så fritt och fint och bra när hon sjunger det. Och jag har det precis så fritt och fint och bra. Så vad skulle jag med piller till? Jag ska stilla min hunger med hembakt bröd och ost. Saft. Smörgåsrån. Och ögna igenom arbetsförmedlingpapprena eftersom jag ska dit kl 10.15 idag. Jag är alltid så rädd när jag ska på nåt möte av något slag, rädd för att komma till fel plats liksom, rädd att irras bort. Men, det går nog bra.

Resten av dagen består av att komma på mat. Laga mat. Leka med bilder i photoshop. Lyssna på musik.
Hur ser eran dag ut?

Kommentarer
Postat av: Petra

förmiddagen: plugga. eftermiddagen: handledning. kvällen: flyttstädning. ROLIGT VA?! :(

2008-05-21 @ 10:16:48
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se/
Postat av: Jonas

Jag har hunnit med ett BNI-möte, nu ska jag snart till erikshjälpen, sen ska jag ringa i några timmar, sen ska jag spela orkester (kontrabas). Din dag verkar rolig tycker jag!

Om du vill ha fler besökare till din blogg eller hitta nya bloggar borde du kolla in mer trafik som jag länkat till. Trevlig sida måste jag säga...

Postat av: Anna

Hur är det med dig sweet? Du har verkat riktigt krasslig på senaste tiden! :(

Idag ska jag hålla mig borta från tråkvädret utomhus och fördjupa mig i oredan inomhus istället. Vi ska väl fortfarande ses imorgon?

Kramar!

2008-05-21 @ 12:35:59
URL: http://www.nordfeldt.blogspot.com/
Postat av: Anonym

En fråga bara, har du slutat univesitetet? Eller har ni bara lite att göra i skolan för tillfället? :)

2008-05-21 @ 14:04:47
Postat av: Bloggens ägare

Vem är du anonym?



Jag har inte slutat universitetet. Jag fann det bara inte så roande att skriva om vad som hände på universitetet. Tyckte det jag skrev om uni var tråkigt! Därför jag inte skriver något om det. :)

2008-05-21 @ 14:46:24
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0