Dagens inköp

Upp på stan gick jag. I mina stövlar, vilka sulorna är av på mitten på - på båda två, och min röda höstkappa som kan vara det vackraste världen har skådat. Efter ca 50 minuter var mina fötter blöta. Jag traskade vidare medan jag med ett påklistrat leende sa till Emlan att mina fötter är blöta. Men dagen på stan blev inte förstörd av blöta fötter, det var först när jag hade lämnat Emlan vid resecentrum och strosade de där sista 10 minutrarna hem, själv. Total brainfreeze, bortdomnade fingrar (jag hade vantar...), och extremt oexisterande fötter, en isklump hade trängt sig en genom den trasiga sulan, så jag hade liksom, en bula under ena foten som störde för varje steg jag tog.

Men äntligen, ett par skor har inhandlats. Såna där varma, som ändå är snygga - thank god. Tjock sula, så den lär inte gå av på mitten. 349 kr på Wedins rea. Och så inhandlades även en vinterjacka från HM, 498 kr. En grön färg, precis som jag velat ha ett par år. Det kommer bli toppen. Bild kommer någon dag, om någon känner för att ta en helkroppsbild på mig - för jag orkar nog inte själv. Köpte även en stor hårspray, så nu kan jag göra mig snygg.


Bakade nyss kladdkaka. En avskedskladdkaka till mina bordskamrater på jobbet.
Jag kommer sakna dem en hel del faktiskt. Lagerkillarna, Sabina, och min moster - men henne träffar jag ju ofta ändå. Så, imorgon ska de få njuta av en kaka, de har väntat så länge på den, stackarna!

Kommentarer
Postat av: Lisa

På knytkalas vill jag alltid komma :D

2008-11-23 @ 18:50:29
URL: http://birfir.blogg.se/
Postat av: karin

Fint med grönt! Hag själv en ny kappa i mörkgrönt :D

2008-11-23 @ 18:53:52
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: Anonym

den är helt klart värd att se :D jag skrattade som bara den :D

det som inhandlades var ansiktsmasker, sminktillbehör, ögonskuggor, ögonbrynspenna mm.. massa såna saker ;D



du måste visa bild ju på det du införskaffat dig :D

så du ska få sluta? :/ men gott med kladdis.

2008-11-23 @ 20:45:03
URL: http://nathalie.devote.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0