En fullspäckad helg!

Vakna kl 11.40, och se blåa fläckar på himlen. Jisses, det hör inte längre till vanligheterna, men himla nice kändes det!

Jag har bestämt att den här helgen, inte ska bli en sån helg då jag bara sitter hemma. Så idag, jag ska göra mig iordning litegrann nu strax, sen gå upp på stan, gå till myrorna en sväng, sen till gina tricot och prova klänningen. När det är gjort ska jag gå till kaleidoskåpet där Anna jobbar idag, sällskapa henne en stund, och sen ta henne med hem på en fika. (Eftersom det ska göras bör jag städa upp litegrann innan, bör - om jag orkar). Sen ikväll ska jag svida om och ta på mig något "ute-vänligt" - om det existerar något sådant i min garderob - min garderob är trist! När jag funnit rätt klädesplagg ska jag se vad jag kan göra åt håret, och sen ta bussen mot stan (jag orkar inte gå när jag är tillfixad och halvsnygg) och möta upp med Erica - en evighet sen. Vi ska ta en öl (eller två, eller tre...) på Pitchers. Om det händer något efter det? - det är sånt man märker!

I alla fall, jag ska inte bara sitta hemma.





Imorgon kommer min moster över, ska hjälpa henne att hitta musik från svunna tider. Och så ska jag se till att få upp de där tavlorna på väggen, kanske tvingar henne att hjälpa mig, för ärligt talat så är jag inte så himla skicklig när det gäller att sätta spikarna på samma höjd, där har ni min hemlighet, jag är kass! Och detta ska jag varva med att ha en underbar tvättid, när jag ändå är i farten tänkte jag ta en helstädning då, låter väl bra?


Hur ser era helgplaner ut?

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0